Caută

Telverde cu DSU și Digi în starea de urgență

Ca urmare a epidemiei de COVID-19 și a stării de urgență, în perioada 20.04.2020 – 18. 05.2020, Asociația Proacta EDU a gestionat aproximativ 1600 de apeluri, oferind suport psihologic și sprijin social pe parcursul a peste 11.000 de minute de convorbire.
La inițiativa Asociației Proacta EDU, prin intermediul liniei TelVerde pusă la dispoziție de către Digi România și sub egida Departamentului pentru Situații de Urgență, cu ajutorul voluntarilor Asociației, am implementat și desfășurat la nivel național campania de suport psihologic pentru toți cei care avea nevoie de acest serviciu și ne apelau. De asemenea, pentru cei care aveau nevoie de suport social, operatorii noștri îi redirecționau către instituțiile partnere care puteau oferi aceasta.
Linia de TelVerde s-a dovedit a fi de real folos și a ajutat în 14 cazuri de risc speciale să depășească momentele critice și să se stabilizeze, situații în care am colaborat cu Poliția și alte autorități locale .